Gabinet Ginekologiczny

Zdrowie kobiet w dobrych rękach.

Niezwykle inspirującym i interesującym doświadczeniem była współpraca z przedstawicielami Gabinetu Ginekologicznego mieszczącego się na poznańskim Osiedlu Polanka. Ów Gabinet, mimo iż istnieje na rynku usług leczniczych od ponad dekady, a specjaliści w nim przyjmujący uchodzą za jednych z najlepszych w kraju, nie posiadał uporządkowanej i przemyślanej strategii marki oraz strategii wizerunkowej. Cieszymy się, że mogliśmy współtworzyć projekt dla osób, które na co dzień wykonują trudną i odpowiedzialną pracę dla dobra innych.

Naszym klientom zależało na stworzeniu miejsca w Internecie, w którym pacjenci — nowi i dotychczasowi — mogliby uzyskać niezbędne informacje odnośnie Gabinetu, oferowanych usług medycznych, a także dowiedzieć się w jakim terminie mogą dogodnie umówić się do wybranego lekarza. Nadrzędnym celem projektu było wzmocnienie rozpoznawalności Gabinetu oraz umocnienie jego pozycji na rynku poznańskich usług medycznych.

Głównym elementem naszych działań było przygotowanie nowoczesnej, przejrzystej, responsywnej i atrakcyjnej wizualnie strony internetowej Gabinetu. Jest to brama dająca dostęp do wszelkich niezbędnych informacje odnośnie placówki oraz kadry medycznej w niej pracującej.

Strona jest dość treściwa — posiada aż sześć głównych zakładek oraz trzy zakładki dodatkowe. Wszystkie podstrony zostały wzbogacone tekstami branżowymi, których zgodność została sprawdzona przez współpracowników doskonale znających nomenklaturę medyczną.

Unikalnym elementem strony jest Poradnik Pacjentki — miejsce, w którym odwiedzająca osoba dowie się o wszystkich niezbędnych aspektach wizyty u ginekologa, znajdzie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz pozna szczegółowe opisy i wytłumaczenia terminów medycznych z zakresu ginekologii i położnictwa.

Galeria zdjęć przygotowana przez nas została umieszczona na stronie internetowej, a także zostanie w przyszłości wykorzystana do działań w mediach społecznościowych.

Dopełnieniem zlecenia było zaprojektowanie wielu materiałów drukowanych dla Gabinetu. Wśród naszych prac znalazły się m.in. teczki dla pacjentów, papier firmowy do wydruku wyników badań, czy też wizytówki dla każdego lekarza z trzyosobowego zespołu.

  • Klient dr hab. n. med. Małgorzata Szczepańska
  • Data Styczeń 11, 2017
  • Tagi Branding, Strategia, Strona WWW
  • URL Zobacz projekt